Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2007 16:13 - Вино с бира.....
Автор: svalyacha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 396 Коментари: 0 Гласове:
0



Вино с бира.....   Преди една седмица се напих ужасно. С колежките решихем да ходим на дискотека. Три колежки и аз. Лелелеле кой знае как са ми завиждали. Не помня щото бях пиян. Реших да загрея от вкъщи. Все пак съм студент и не ми се дават пари за алкохол. Имахме вино. Като го погнах.... дай, дай, дай. И се напих. Изпих литър и половина вино. В дискотеката изпих и 1.5 литра бира. И повече незнам - нищо не си спомням. Ама знам, че си изкарах много як. Не само, защото бях в компанията на три мацки.... и заради алкохолеца. Представяте ли си да се смесят литър и полвина вино с литър и половина бира. Аз немога да си го представя, но стомаха ми вече може. Според думите на трите ми приятелки - врях и кипях. Сутринта трябваше да ходя на лекции, но не можах. Имах работа, но неможах да я свърша. Абе алкохола е хубаво нещо, ама не трябва да се прекалява с него... последствията определено не са добри. За какво ви говоря ли – губи ми се цял ден, заради това напиване. Така че умната с вълшебното питие...не се напивайте като кирки:)... аз го направих, но съжалявам и несъжалявам...

image


Тагове:   вино,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svalyacha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 245771
Постинги: 196
Коментари: 390
Гласове: 1012
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930