Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2008 15:31 - Загейнали мъже – на гости на гей семейство…
Автор: svalyacha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1594 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 09.12.2008 18:31


Пол и Роб – гейове, които живеят 21 години вече под един покрив и от 11 години официално женени, защото законодателството им разрешава. На пръв поглед Пол е пенсионер, а роб преподавател по фотография в университета. Пол е разбрал, че загейнал на 14 години. Роб на 17. Пол има деца от старият си брак, които му идват на гости и приемат нормално това, което се случва с баща им. Приемат нормално и партньора му Роб. Бях на гости на гей двойката три дена. Страхотни са и двама като хора. Не са бедни, но не може да се кажа, че са богати. Те са представители на съвременната средна класа на част от държавите в Европейския съюз. Живеят в двуетажна къща, финансово се обезпечени – сексуално също. Първоначално Пол си е мислел, че само могат да чукат. Но после е осъзнал, че и той може да чука мъже. Роб е в същото положение. Той си е мисли в началото, че той няма право да прави нищо с когото и да е било. Само е пускал на мъжете – казано на прост език. Но по-късно е осъзнал, че и той може да ебе. И тук на мен ми се изяснява въпроса, който от дълго време ме мъчеше – „Колко вида гейове има?”. Отговора е стандартен и много популярен – активни и пасивни. Ама се оказа, че не е така. Има гейове, които се чукат взаимно. Има и бисексуални, които понякога ги чукат. Според Роб и Пол между 14 г. (стандартната възраст, когато усещаш, че си гей) и 25 г. гейовете само пускали д аги чукат от зад. След тази възраст започвали да осъзнават, че и те могат да чукат. Така, че този въпрос, който ме вълнуваше, вече има отговор. Гейовете не само пасивни или активни – те се допълват взаимно с партньора си. Но има едно нещо, което не ми хареса в тяхната връзка. Когато един от двамата отсъства от вкъщи, другият има право да извика да чука или да го чука някой друг. Това нещо не се вписва в правилата на нормалното семейство – между мъж и жена. Иначе и двамата са много интелигентни хора. В началото ми беше много странно как ще ме приемат като гост, тъй като съм хетеросексуален. Напълно нормално ме приеха. Само ме дразнеше факта, че пенсионера постоянно говореше за гейове и за чукане. Тук възниква друг съществен въпрос. Добри или лоши ли са гейовете. Има и добри – в случая Роб, който се държи много достойно и почти не говори за гейове. Абе все едно общуваш с нормален класически мъж, може би защото е преподавател. Пол беше нещо като лепкаво леке. Не беше лош, но постоянно за това говореше. Как си е търсил гейове за чукане, когато е ходил на екскурзии или нещо от този род. Та, има гейове, които са супер яки като хора. Има и лекета, които просто мислят само за праскане. Както е при нормалните мъже – някои мислят с горната, а други с долната глава. Но при гейовете и двата профила повече наблягат на мисленето с долната глава. Това е характерното според мен при гей двойките. Там сякаш любовта се поражда след секса или се поддържа от секса. Докато при взаимоотношенията между мъж и жена чувствата на душевна основа са много по-силни. Не знам, всеки може да ме критикува за това, което казвам, но това са моите впечатления… И гейовете се усещали взаимно. Имали специфична походка, поглед, усмивка, мимики и държание като цяло.

Това е един поглед върху гей връзка. Нищо повече. Може би имат още куп специфики, които и те не са осъзнали!

image
Те не крият, че са гейове.





Тагове:   мъже,


Гласувай:
0



1. viovioi - разказа ти звучи на границата на приемливото говорене.
09.12.2008 16:30
даже малко на моменти я прескачаш. Загейенали мъже е някаква нова дума. Останалото ми звучи брутално, но навярно точно по този начин стоят нещата. Няма нищо красиво в такава връзка. Да не говорим за чувства, отговорности и т.н. Да живее който както му харесва, но да се толерира, рекламира и намира за нещо естественно не приемам. И от всички противни качества които описваш, мисля най ужасното е безпрецедентното нахалство на тези типове , ужасния тон с който си говорят помежду си, както и претенциите. Но какво да кажем като толкова успели хора по света са обратни? На какво се дължи този феносмен?
цитирай
2. svalyacha - Не мисля, че са лоши
09.12.2008 17:23
Просто има нужда от разбиране, че не са стандартни хора...
цитирай
3. internationalist - Ognyan
09.12.2008 19:58
napravi mnogo interesen patepis za prezhivyavaniyata si v Holland.Otnosno pederastite/zashto da upotrebyavame chuzhdici,kogato si imame tochno bulgarska duma/ ima izpisani tolkova mnogo neshta,che mozhe bi i dva choveshki zhivota nyama da stignat da se izchetat.Moeto mnenie za tyah sam go napisal predi poveche ot godina v edin ot moite parvi postingi.
http://internationalist.blog.bg/viewpost.php?id=78578
цитирай
4. анонимен - интернационалистеееееее
17.12.2008 15:31
Педераст е типично руска дума батенце, интересувай се преди да изцепиш такова нещо
цитирай
5. анонимен - хммм...
08.01.2009 01:52
интересни сравнения Сваляч ами ако кажа следното, ккаво ще кажеш???

Добри или лоши са циганите? има и добри има и лоши. В случая Оги, четейки неговите постове изглежда интелигентен, държи се нормално, абе все едно общуваш с нормален класически мъж, може би защото е учил. Пинчо беше нещо като лепкаво леке. Не беше лош, но постоянно за далавери говореше. Как си е търсил всякакви щуротии за крадене, когато е ходил в други градове или нещо от този род. Та, има цигани, които са супер яки като хора. Има и лекета, които просто мислят само за крадене, прецакване и наебване. Както е при нормалните българи – някои мислят позитивно, а други негативно. Но при циганите и двата профила повече наблягат на мисленето с негативното, долното поведение, крадене, надхитряне, хленчене, прецакване и пр. Това според мен е характерното при циганите.
цитирай
6. svalyacha - Не забравяй...
08.01.2009 10:01
Не забравяй, че има огромна разлика между гейовете и циганите. Едните са етническо малцинство, а другите - малцинство с различна сексуална ориентация. И двете малцинства са хора. Циганите се опитват да се интегрират в обществото - да бъдата като другите хора. А гейовете искат да наложат своята сексуална ориентация в общетството за правилна. Циганите искат да се интегрират (голяма част от тях), а гейовете да наложат ново начало в общественото мислене за нормалната сесуална ориентация. Гейовете са заедно само заради желанието им да бъдата с човек от собствения пол - да го усещат физически и психически. Сексуалното им съзнание и сексуалната им представа са различни от мнозинството, в което няма нищо лошо. Имам доста приятели и познати гейове. Уважавам ги. Веселим се заедно с тях, ядем пием заедно. Дори съм спал на едно легло с гейове. Но не приемам тази тяхна сексулна психическа даденост за нормална. Какво е нормално - състояние, в което се намира мнозинството. Пак ви казвам - нямам нищо против тях. Отделял сам няколко постинги за гейове. Просто искам да покажа какво представляват, според моите виждания. Сега ще кажа нещо, което може да скъса нервите на много широкоскроени хора (и аз съм такъв). Циганите все някой ден ще се интегрират в обществото и ще бъдат приемани. Но срещу гейовете винаги ще има дискриминация, защото нещо са се объркали гените им. Медицината обяснява състоянието на гейовете по следният начин - http://bg.bgns.net/Aktualno/Homoseksualizmut.html. Съжалявам, че в случая ползвам точно този източник, но няма как да отрека, че е достоверен!
цитирай
7. анонимен - informer
08.01.2009 11:13
Първо, педераст е гръцка дума, а не българска или руска. Поне за това се осведомете, преди да станете смешни.

Относно БГНС - тях не бих използвал като достоверен източник за НИТО един въпрос, касаещ каквото и да е малцинство, било то сексуално, етническо, религиозно и т.н. За да е достоверна тази тяхна статия трябва ОБЕКТИВНО да покаже максимален брой изследвания по темата, включително социологически, психологически, медицински и т.н. И между другото, след като хомосексуализмът е изваден от списъка с болестни състояния, МОЖЕ БИ медицинската наука е стигнала достатъчно далеч, че да установи, че не е болест, а алтернативна сексуалност. Да, не е нормална, тъй като нормата се налага от мнозинството. Но не е грешна, неправилна, вредна... Просто различна.
цитирай
8. svalyacha - Съгласен съм...
08.01.2009 11:39
до известна степен. В БГНС има много източници, затова взех линк. Дали е грешна - неможем да кажем, защото те не си избират да бъдат гейове. По подобен начин стои и въпросът с неправилна и правилна. Но за вредна - виж не съм съгласен. Ако погледнем от биологична гледна точка, според мен е доста вредно (при мъжете). А от психологична гледна точка вреди и двата пола (несъзнателно). "Просто различна" сексуална ориентация - напълно съм съгласен с тебе!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svalyacha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 245364
Постинги: 196
Коментари: 390
Гласове: 1012
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930